Správa požadavků pomocí CRM
Systém CASE umožňuje snadno a přehledně organizovat požadavky od zákazníků, obchodních partnerů i kolegů. Všechny informace ukládá na jediné místo, díky tomu žádná z nich nezapadne. CASE je přínosný pro obchodní společnosti, technologické i výrobní firmy, úřady a další organizace.

- CASE poskytuje úplný přehled o veškeré agendě.
- Systém rovnoměrně dělí úkoly mezi zaměstnance.
- Je stoprocentně zaručena zastupitelnost osob.
- Procesy jsou díky systému plně automatizované.
- Všechny změny CASE zaznamenává do historie záznamu.
- Díky statistikám systém umožňuje provádět analýzu dat.
Klíčové vlastnosti systému CASE
Všestrannost
CASE pomáhá ve všech společnostech, kde je třeba systematicky pracovat s informacemi.
Přehlednost
V rámci uživatelského rozhraní se vše důležité zobrazuje na jednom místě.
Přizpůsobitelnost
Systém je možné rozšířit například o telefonní ústřednu nebo chatovou komunikaci s klienty.
Příklad ze servisního oddělení
Zákazník zjišťuje nestandardní chování v informačním portálu. Otevírá CASE a zadává servisnímu oddělení požadavek na odstranění chyby. Systém automaticky posílá notifikaci o nové žádosti.
Vedoucí oddělení požadavek přijímá a podle jeho povahy volí odpovědnou osobu. V průběhu jeho řešení mění stav požadavku, doplňuje nezbytné informace a přikládá přílohy.
Vše se ukládá do historie požadavku. Po úspěšném vyřešení situace požadavek zavírá. Systém upozorňuje zákazníka, že jeho žádost byla zpracována.

Klíčové funkce systému CASE
- Kompletní správa požadavků
- Přiřazení záznamů vybraným uživatelům
- Změny stavů a eskalace žádostí
- Hromadné úpravy úkolů
- Úplná historie v rámci záznamu
- Zobrazení dat dle přiřazené role
- Posílání notifikací o provedených změnách
- Podrobné statistiky
- Možnost napojení na telefonii a další typy komunikace