Hromadná oslovení příjemců
Systém KISS umí snadno informovat velké množství adresátů. Pomocí několika kliknutí nebo stisknutím tlačítka automaticky předává sdělení mnoha příjemcům najednou. KISS šetří čas a snižuje riziko komunikačního šumu. Je přínosný v krizových situacích i za běžného dne.
Nemocnice
V rámci traumatologických plánů svolává vybrané zdravotníky na určené místo.
Výroba
Při nenadálém přerušení výroby okamžitě informuje všechny odpovědné osoby.
Energetika
Terénním pracovníkům automaticky posílá informace o počasí v dané oblasti.
ICT
Stará se o informování uživatelů při výpadcích systémů či serverů.
Doprava
Při napadení agresorem nebo nehodě povolává na místo učené osoby.
Služby
Vybraným zaměstnancům a týmům předává informace o aktuálním stavu.
Školy
Při pohybu nebezpečných osob po budově automaticky předává instrukce.
Města
Umožňuje zastupitelstvu snadno komunikovat s občany měst a vesnic.
- Není třeba obvolávat příjemce, vše se děje automaticky.
- Sdělení lze předávat několika různými způsoby (hlasem, SMS, e-mailem, aplikací).
- Informace je předávána na telefony, zní v amplionech a zobrazuje se na LCD panelech.
- Může být požadována odpověď, podle ní probíhají návazné kroky.
- Informování lze spustit z počítače, tabletu či telefonu, také pomocí stisknutí tlačítka.
Klíčové přínosy systému KISS
Rychlé informování
Systém šetří spoustu času, který by jinak bylo potřeba věnovat manuálnímu volání příjemcům. Vše probíhá automaticky.
Získání odezvy
KISS může pouze informovat, dokáže také požadovat odpověď od adresátů. Když někdo neodpoví, osloví náhradníka.
Jasná komunikace
Sdělení pro příjemce jsou vždy přesně cílená. Každý typ adresátů dostává pouze pro něj relevantní informace.
Příklad z nemocnice
Ve spádové oblasti nemocnice dochází k hromadné nehodě. Sestra na urgentním příjmu pomocí několika kliknutí na dotykovém počítači určuje počet zraněných, čas příjezdu sanitky a požadované skupiny zdravotníků.
Systém všechny automaticky informuje – volá na telefony a oznamuje sdělení, zároveň posílá textové zprávy s klíčovými údaji. Systém umí instrukce předat i pomocí tlampačů na chodbách a také vše zobrazit na informačních panelech.
Příklad z výrobního podniku
V továrně dochází k nenadálému výpadku, kdy každá minuta stojí velké peníze. Odpovědný zaměstnanec používá nouzové tlačítko. V pozadí systém KISS zahajuje proces hromadné komunikace.
Volá na telefonní čísla všech klíčových pracovníků. Zároveň sdělení zní i reproduktorech. Ve stejnou chvíli se dostává oznámení i k vedení podniku. Po celou dobu je možné sledovat, zda byla informace daným příjemcům úspěšně předána.
Napojení na okolní infrastrukturu
Systém KISS umožnuje i v základním provedení plnohodnotně komunikovat s více příjemci. Náročnějším klientům nabízí napojení na hardwarové prvky, čidla, senzory, případně okolní systémy.
- Hardware: systém je možné propojit s nejrůznějšími typy hardwaru. Hromadnou komunikaci může zahájit například SOS tlačítko, automatický dveřník a další typy zařízení.
- Čidla a senzory: pohybová, kouřová a další čidla umí spustit informování příjemců. Vše se děje automaticky, bez zásahu obsluhy.
- API rozhraní: KISS má připraveno API rozhraní, které komunikuje s okolím. Pomocí něj lze například synchronizovat kontakty s firemními systémy.
KISS je připraven na nejrůznější situace
- Útok agresora, vniknutí nebezpečné osoby do areálu
- Evakuace prostor a přemístění osob na vybrané místo
- Svolání krizového štábu a informování všech důležitých osob
- Živelní pohromy, odstávky, výpadky a sabotáže
- Pandemie, epidemie, ohrožení veřejného zdraví
- Porady, jednání, schůzky
- Upomínky pro běžnou agendu, zálohování dat a testy