Vyúčtování telekomunikačních služeb
Systém InvoiceMaker nabízí virtuálním telekomunikačním operátorům snadný způsob jak klientům vyúčtovat služby. Kromě telefonních služeb je možné do faktur zahrnout i platby za energie a podobně. U akvizice nových zákazníků dokáže systém ověřovat jejich bonitu.

Klíčové vlastnosti systému
- Ověření bonity nových klientů
- Reportování dlužníků
- Automatický monitoring salda
- Hlídání splatnosti faktur
- Automatické notifikace při nesplacení
- Vystavování podrobných faktur
InvoiceMaker pomáhá při práci s klienty
Ověřování
Systém umí díky napojení na registr dlužníků ověřovat bonitu klientů. Na základě dat jim přiřazuje skóre.
Přehledy
Systém je napojen na ekonomický software Pohoda i na bankovní systémy, díky tomu umí monitorovat saldo.
Urgence
Pokud dojde k prodlení při splácení faktur, umí systém automaticky i manuálně posílat notifikační zprávy s upomínkou.
Příklad použití systému
Už při akvizici nového zákazníka si může společnost ověřit, že jde o bezproblémovou osobu. InvoiceMaker určuje bonitu nového klienta a ukazuje přidělené skóre.
Ve stanovený den v měsíci systém automaticky vystavuje faktury a posílá je zákazníkům. Pokud dochází k prodlení při úhradě faktury, rozesílá upomínky. V systému se zobrazuje saldo u jednotlivých dlužníků i celková nesplacená částka.

Hlavní přínosy systému InvoiceMaker
- Přehledné vyúčtování za telekomunikační služby a energie
- Včasné varování v případě problémových klientů
- Automatizace rutinních procesů
- Zvyšování platební morálky zákazníků