Anonymizace telefonních hovorů
Systém Inkognito pomáhá zvyšovat počet přijatých hovorů. Společnostem nebo organizacím, které mají problémové klienty, umožňuje volat pod skrytou identitou, případně pod několika telefonními čísly.
Klíčové vlastnosti
- Systém pro anonymní volání
- Výběr ze sady čísel dle algoritmu
- Nastavení poměru: skryté / neznámé
- Okamžitá změna konfigurace
- Podrobné statistiky
Příklady využití
- Bankovní sektor
- Pojišťovny
- Státní instituce a úřady
- Dodavatelé energií
- Poskytovatelé služeb
Anonymizace hovorů pomocí Inkognito
Dva režimy
Systém Inkognito umí volat pod skrytou identitou nebo číslem z dostupné sady. Obě varianty lze kombinovat.
Statistiky
K dispozici jsou reporty o uskutečněných hovorech, denní aktivitě i vytíženosti vybraného telefonního čísla.
Rozšíření
Inkognito je možné rozšířit například o posílání automatických obsílek příjemcům a notifikační události.
Příklad z banky
U problémových klientů, kteří nepřijímají hovory, je aktivována anonymizace odchozího hovoru. V takovém případě se při volání zobrazuje na displeji skrytá identita nebo číslo, ze kterého se klientovi nevolalo.
U velké části volaných se daří dosáhnout toho, že takový hovor přijmou. Vyšší úspěšnost v dovolání se klientům pomáhá snižovat finanční zátěž dané organizace.
Hlavní přínosy systému Inkognito
- Díky anonymizaci odchozích hovorů se zvyšuje počet spojených hovorů.
- Systém tak nepřímo přispívá například ke zlepšení platební morálky klientů.